Hizmet Paketlerimiz

Yüzde yüz müşteri memnuniyeti ilkesiyle hareket eden TEKBİLGİ, bilişim sektöründe artan gereksinimler ve gelen talepler doğrultusunda; müşterilerinin iş verimini artırmak, rekabetçi iş koşullarında ön planda olmalarını sağlamak ve yazılımlarını her geçen gün geliştirerek firmalara yeni avantajlar sağlamak için kullanıcılarına farklı hizmet paketleri sunuyor. 

 

Netsis Versiyon Garanti Paketi

Müşterileri ile sürdürdüğü ilişkilerin hizmet kalitesi ile doğru orantılı olarak güçleneceğine inanan Netsis, uygulamalarını teknolojideki yenilikler, Avrupa Birliği'ne giriş ve e-devlete geçiş sürecinde sıkça yaşanan ve yaşanacak olan mevzuat değişiklikleri, müşterilerinden gelen talepler, iş dinamiklerindeki değişiklikler ve yenilikler doğrultusunda sürekli güncelliyor. Bu anlayışla Netsis, tüm müşterilerinin değişiklik ve yeniliklerden etkin biçimde yararlanabilmelerini güvence altına almak ve butik hizmetler oluşturabilmek için, geniş ve esnek içerikli "Netsis Versiyon Garanti Paketi"ni oluşturdu. 

Netsis müşterilerinin İlk Satış Garanti Süresi bitiminden itibaren yeni versiyonları ücretsiz olarak edinebilmeleri için hazırlanan “Netsis Versiyon Garanti Paketi" ile, iş yazılımları güncelliğini kaybetmiyor, gelişen teknolojinin avantajlarına bütçeye ek maliyet getirmeden ulaşmayı sağlıyor. 

Geleceğin teknolojilerini bugünden kullanıcılarına sunan Netsis, ara ve ana versiyon değişiklikleri ile sürekli kendini yeniliyor. “Netsis Versiyon Garanti Paketi"ne sahip tüm Netsis kullanıcıları,

  • - Arge çalışmaları ve “ürün geribildirim sistemi" ne gelen taleplerle geliştirilen altyapı ve yeni fonksiyonları kapsayan ara versiyonlara,
  • - Windows'dan İnternet tabanlı uygulamalara geçiş gibi teknoloji değişikliğiyle ortaya çıkan ve mevcut yazılımın yerini alacak ana versiyonlara zahmetsizce sahip oluyor.
  • - Netsis benzerlerinden farklı olarak, yeni ürün niteliği taşıyan ana versiyonlarını da “Netsis Versiyon Garanti Paketi" sahiplerine ücretsiz olarak sağlıyor.

 

Versiyon Garanti Paketi kapsamındaki hizmetler:

  • - Süresi bir yıldır. Her yıl yenilenir.
  • - Kullanılan Netsis ürünlerine ilişkin tüm ürün güncellemeleri, ürünlerin ara ve ana versiyonları, ücretsiz olarak edinilebilir.
  • - Ürün güncellemeleri İnternet üzerinden yapılabilir.
  • - Ana versiyonlar, cd / dvd gibi taşınabilir medyalar üzerinde iş ortaklarından ve Netsis'ten temin edilebilir.
  • - Sahip olunan ürünün içerisinde bulunan Ürün Geribildirim Sistemi yardımı ile ürün geliştirme önerileri ve talepler Netsis'e iletilebilir.
  • - Kullanım esnasında karşılaşılan hatalar, dijital ortamda Netsis'e bildirilip, cevap alınabilir.

 

Çağrı Merkezi Özel Hizmet Paketi

Müşterilerin 7/24 destek ve hizmet alabilmeleri anlayışı ile oluşturulan Çağrı Merkezi Özel Hizmet Paketi, Redcode Enterprise ve Redcode Standard kategorisi ürünlere sahip müşterilerin kullanımına sunulmuştur.

 

Çağrı Merkezi Özel Hizmet Paketi kapsamındaki hizmetler:

  • - Süresi bir yıldır. Her yıl yenilenir.
  • - Versiyon Garanti Paketi kapsamındaki hizmetlerin tamamını kapsar.
  • - 7 gün 24 saat telefonda hizmet alınabilir.
  • - Telefonda çözümlenemeyecek problemlerde, program dataları taşınabilir medyalarda Netsis ofislerinden birine getirilerek veya İnternet aracılığı ile gönderilerek Netsis'ten hizmet alınabilir.
  • - Uzaktan bağlantı için gerekli donanım ve altyapıyı sağladığı sürece Netsis çağrı merkezinden wan üzerinden bağlanarak ücretsiz hizmet alınabilir.
  • - Kullanım esnasında karşılaşılan hatalar dijital ortamda Netsis'e bildirilip, gönderilen hata mesajlarına çözüm ve yönlendirme e-postaları alarak hızlı çözümler oluşturulabilir.
  • - Yerinde hizmet gereksiniminde 24 saat içerisinde hizmet garantisi verilmektedir.
  • - Netsis'in yerinde destek hizmetlerinden, geçerli olan Hizmet Tarifesi üzerinden % 50 iskontolu olarak yararlanılabilir.

Bir Saat İçerisinde 3 Mesaj Gönderebilirsiniz!
Saatlik Mesaj Gönderilim Limitiniz Dolmuştur.

Mesajınız Başarıyla Gönderilmiştir.
Yetkililerimiz En Kısa Sürede Sizinle İletişime Geçeceklerdir.

Bir Hata Oluştu!